sâmbătă, 4 decembrie 2010

Feelings

De ce simtim atat de multe sentimente deodata:bucurie,tristete,nervi,lasitate,dominatie,ca esti centrul pamantului!?Ce vor sa ne  arate aceste sentimente?Ca existam?Ca traim?De ce nu exista un sentiment care sa te domine toate viata?Un sentiment cu care sa te nasti si sa fie pur si simplu doar al tau?Asta ar insemna sa exista milioane de sentimente,dar nu cred ca exista atatea.Nici daca le combini nu ies atatea sentimente!Ce sentiment sa lasi in tine,cand singur  nu stii care e starea ta generala!?Ai vrea sa lasi in momentul ala totul si sa uiti ca existi,ca esti doar un simplu  trecator prin viata asta obscura si plina de evenimente,ca nu ai sentimente…ca esti un om cu sange rece si chit ca ai fii un om cu sange rece tot ai sentimente de superioritate  si ca nimic din jur nu te incearca,nu te inconjoara,ca viata asta dura nu te atinge!Ce ar trebuii sa facem ca multitudinea de sentimente care exista in fiecare dintre noi sa nu ne cuprinda deodata?Oare tine totul de tine si de constientul tau?Ca nu stii sa-ti controlezi propriile sentimente?Cum ai putea sa  iti  controlezi sentimentele numai cand iubirea,dragostea fata de o persoana opusa iti aduce atat de multe sentimente noi,nevazute,neclare pentru tine in acel moment!Cand moartea unei persoane pe care ai iubito iti aduce depresie,tristete,inclaritate,nesiguranta!Cum ai putea sa iti domini sentimentele cand diversele evenimente ale vietii te fac sa ai atat de multe sentimente deodata ? Oare daca am uita de  noi insine si neam gandii numai la binele celorlalti am putea sa uitam de noi ?

4 comentarii:

  1. Imi place cum scrii.

    Bv ! Tine-o tot asa

    RăspundețiȘtergere
  2. Nightwish, cred ca vei gasi raspunsul la ultima intrebare citind aceasta splendida rugaciune a Sf. Francisc de Assisi:

    Doamne, fa din mine un instrument al împacarii între oameni:/Unde este ura, eu sa aduc iubire/ Unde este vina, eu sa aduc iertare/Unde este dezbinare, eu sa aduc unire/Unde-i ratacire, eu sa aduc adevarul/Unde-i îndoiala,eu sa aduc credinta/ Unde-i disperare,eu sa aduc speranta/ Unde-i întuneric, eu sa aduc lumina/Unde-i suferinta, eu sa aduc bucurie./ Doamne, ajuta-ma ca mai curând eu sa mangai pe altii decît sa fiu mangaiat/Ca eu sa-i înteleg pe altii decît eu sa fiu înteles/Ca eu sa iubesc pe altii decît eu sa fiu iubit. /Caci cînd ma uit pe mine însumi atunci ma gasesc/ Cînd iert atunci gasesc iertare/Cînd mor pentru mine, atunci înviu la viata de veci.

    Amin.

    RăspundețiȘtergere
  3. Adriana Alexandru,mersii mult,cred ca mia dat de gandit raspunsul tau,mersii mult

    RăspundețiȘtergere
  4. Am citit si am recitit acest text. Ai un mod interesant de a gandi si de a privi unele lucruri. Probabil esti o persoana profunda. :)
    Imi place stilul tau realist de a scrie.Plus de asta ai texte incarcate emotional.
    Astept sa mai vad postari. ^ ^

    RăspundețiȘtergere